سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پیامبر خدا صلی الله علیه و آله به من فرمان داد تا زبان سریانی را یاد بگیرم . [زیدبن ثابت]
مسجد جامع اسیر
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • رسیدگی به امور بهداشتی مساجد نباید محدود به دهه تکریم باشد

     مسوول بهداشت مساجد و اماکن مذهبی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت : حفظ و ارتقای جایگاه مساجد و رسیدگی به امور بهداشتی آن نباید تنها محدود به دهه تکریم مساجد باشد و باید در طور سال و همه ایام هفته نسبت به تکریم این اماکن و آماده سازی آن برای ورود همه اقشار مردم تلاش کرد.

    به گزارش خبرنگار ایرنا ، دکتر اکبر اجرایی در جلسه رسیدگی به امور بهداشت مساجد استان فارس اظهار داشت : رسیدگی به وضعیت بهداشت مساجد و اماکن مذهبی استان با طرح در کارگروه تخصصی سلامت و تغذیه به صورت مناسب تر انجام می شود و وضعیت این اماکن در شان و جایگاه جامعه اسلامی ارتقا می یابد .

    وی اضافه کرد : با بهبود وضعیت بهداشتی مساجد و اماکن مذهبی و ایجاد جاذبه های بیشتر در مساجد می توان علاوه بر مسجد محوری و بازگشت مساجد به عنوان مهم?ترین واحد جامعه اسلامی، بسیاری از امور مردم و جامعه اسلامی را در این اماکن ساماندهی نمود. 

    دکتراجرایی تاکید نمود : مساجد و اماکن مذهبی باید به عنوان جذاب ترین و سالم ترین واحدهای جامعه اسلامی مورد توجه جامعه قرار گیرد و همه آحاد مردم و ادارات و سازمان?های مرتبط با امور مساجد، خود را در بهبود وضعیت بهداشتی سهیم بدانند. 

    دکتراجرایی یادآور شد : هرسال دهه آخر ماه شعبان به عنوان دهه تکریم مساجد نام گذاری شده و برنامه های مختلفی از طرف سازمان?های مرتبط به صورت نمادین در این دهه به منظور بهبود وضعیت بهداشتی مساجد انجام می شود و مردم برای آمادگی بیشتر برای ورود به ماه مهمانی خدا به پاکیزگی بیشتر مساجد می پردازند اما توجه به این نکته ضروری است که حفظ و ارتقای جایگاه مساجد و رسیدگی به امور بهداشتی نباید محدود به دهه تکریم مساجد باشد.



    مسجد جامع ::: یکشنبه 93/4/1::: ساعت 6:24 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 6
    بازدید دیروز: 11
    کل بازدید :119880

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    مسجد جامع اسیر

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<