سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداى سبحان پاداش را در طاعت نهاده است و کیفر را برابر معصیت تا بندگان خود را از عذابش برهاند و به بهشت خویش راند . [نهج البلاغه]
مسجد جامع اسیر
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • پنجشنبه شب 23 شهریورماه که به زادگاه خود شهر اسیر در شهرستان مهر از توابع استان فارس رفته بودم برای اقامه نماز مغرب و عشاء به مسجد امام علی (ع) رفتم و در کمال ناباوری با این صحنه ای که در تصویر مشاهده می کنید مواجه شدم در نگاه اول شاید فکر کنید این افراد برای قرائت دعای کمیل یا مداحی چراغهای مسجد را خاموش کرده اند و در حیاط مسجد مشغول اقامه نماز شده اند ! ولی واقعیت این است که به علت بدهی حدود پنجاه هزار تومانی برق مسجد قطع شده و نماز گزاران مجبور شده اند نماز جماعت را در تاریکی و گرما در در این شرایط اقامه کنند و بحمدالله با همت نمازگزان مقدار زیادی پول در همان شب جمع شد تا بدهی برق مسجد پرداخت شده و دوباره برق آنجا وصل شود.
    ولی با خود بیندیشیم آیا این کارها و دیدن این صحنه ها در کشور ما می توان زیبنده دولت اسلامی و مردم مسلمان و ولایی کشورمان باشد؟ آیا جوانی که با شور و علاقه خود برای اقامه نماز به مسجد می آید با دیدن چندین باره این صحنه ها همچنان به مسجد خواهد آمد؟ و آیا مردم معتقد این منطقه که دارای ارتباط و رفت و آمد زیاد به کشورهای مسلمان همسایه جنوبی خود می باشند این کارها را با تکریم و حمایت کسترده دولت های آنان از مساجد مقایسه نمی کنند؟ پس بیاییم بیشتر از اینها مساجد خود را تکریم و احترام کنیم.و به جای هزینه های غیر ضرور سایر بخش ها قدری به فکر روشنایی مساجد باشیم.



    مسجد جامع ::: شنبه 90/6/26::: ساعت 2:30 عصر
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 6
    بازدید دیروز: 5
    کل بازدید :120007

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>فهرست موضوعی یادداشت ها<<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    مسجد جامع اسیر

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<